Finala Eurovision Romania 2009

Dupa cum probabil stiti, aseara a avut loc finala Eurovision Romania 2009, care a fost televizata ca in fiecare an de TVR 1.
Marea castigatoare a finalei si cea care ne va reprezenta la Moscova, este Elena Gheorghe (foto), care a castiga finala Eurovision cu piesa "The balkan girls" compusa de Laurentiu Duta, membru al trupei Trei Sud Est.
Castigatoarea finalei a fost desemnata de un juriu impreuna cu publicul care si-au votat preferatii prin sms.
Preferatele publicului fiind Blaxy Girls, (cele cu care am votat si eu) cu piesa "Dear mama", iar Elena Gheorghe a ocupat pozitia secunda in clasamentul facut de public.
Sincer sa va spun, eu sunt mai sceptic de felul meu, si cred ca totul a fost facut in asa fel incat Elena Gheorghe sa fie castigatoarea in dauna Blaxy Girls, desi dupa parerea mea ele au avut cea mai buna piesa si ne-ar fi reprezentat cel mai bine, dar poate ca sunt eu subiectiv...
Totusi mi se pare prea de tot sa pui o piesa ca cea cantata de RedBlonde, care mi s-a parut una din cele mai proaste piese, in fata piesei cantate de Blaxy Girls, ceea ce ma face sa cred ca juriul a dat notele dupa ce au aflat preferintele publicului, astfel incat Blaxy Girls sa nu cumva sa ocupe locul 2 in clasamentul juratilor, caz in care ar fi fost la egalitate cu Elena Gheorghe.
Acum altceva nu mai ramane de facut decat sa ii uram succes Elenei Gherghe, si sa speram intr-o clasare cat mai buna a Romaniei.

Clasamentul facut de public:
Striga -Popas Band 1p
Red Blonde - Nu am cu cine 2p
Alin Nica - Don't Leave 3p
Purple - Tabassco 4 p
Sunny - ZERO 5p
Love was never her friend - Dalma 6p
Pleaca - Tina 7p
Catalin Josan- Stop 8p
Elena Gheorghe - The Balkan Girls 10 p
Dear mama - Blaxy Girls 12 p

Clasamentul facut de juriu:

Elena Gheorghe - The Balkan Girls 12 p
Catalin Josan- Stop 10p
Purple - Tabassco 8 p
Sunny - ZERO 7p
Dear mama - Blaxy Girls6 p
Love was never her friend - Dalma 5p
Striga -Popas Band 4p
Costi Ionita 3p
Red Blonde - Nu am cu cine 2p
Pleaca - Tina 1p

O sa revin cu un post in care sa prezint toate cele 12 piese participante la Eurovision 2009.

1 comentarii:

Anonim spunea...

Ce juriu...ce mai alegere...lasati-va deacest job de a baga in eurovision cele mai nasoale piese:(

Despre muzica.be

Blogul Muzica.BE va ofera cele mai noi stiri din lumea muzicii, noutati in materie de videoclipuri, cele mai noi lansari de piese, mondenitati si barfe din lumea muzicii si showbiz si multe alte surprize pe care le veti afla pe parcurs. Muzica.BE nu este primul blog de muzica din Romania, dar vom face tot posibilul pentru a fi cel mai bun !

Arhiva muzica

Muzica:

Muzica este o lege morala. Ea da suflet universului, aripi gandirii, avant inchipuirii, farmec tineretii, viata si veselie tuturor lucrurilor. Ea este esenta ordinii, inaltand sufletul catre tot ce este bun, drept si frumos .” (Platon)

  © Muzica.BE The Professional Template by muzica 2008

Back to TOP